vineri, 2 ianuarie 2009

Cristiano Ronaldo, disperat sa marcheze din foarfeca: "Vreau sa driblez 11 jucatori!"

Cristiano Ronaldo, disperat sa marcheze din foarfeca: "Vreau sa driblez 11 jucatori!"

Cristiano Ronaldo promite pentru 2009 doua faze antologice!

Dupa ce a luat cam tot ce se putea in 2008, Ronaldo vrea pentru 2009 doua cadouri mai speciale. Balonul de Aur recunoaste in The Sun ca desi a marcat din aproape toate pozitiile ii lipsesc din CV doua goluri importante: unul din foarfeca si unul in care sa dribleze toata echipa adversa.

"In 2009 imi doresc un gol din foarfeca. Nu am marcat niciunul oficial si mi-l doresc mult. Am reusit unul din foarfeca la un meci al Portugaliei cu Azerbaijan, dar arbitrul nu l-a validat. Si deasemenea un alt gol pe care mi-l doresc e acela in care marchez dupa ce am driblat 11 adversari", spune Ronaldo.

Mijlocasul lui Ferguson trebuie sa se grabeasca: Real Madrid l-a adus in aceasta iarna pe regele foarfecelor in Europa, Klaas Jan Huntelaar.


Niciun comentariu: