sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Lacatus: "Gigi mi-a spus ca ia doar jucatori ieftini sau la final de contract!"

Lacatus: "Gigi mi-a spus ca ia doar jucatori ieftini sau la final de contract!"

"Gigi n-a intrat in faliment! O sa va primiti toti banii. Acum un an am stiut sa profitam de pasii gresiti ai CFR-ului, dar in acest sezon nu mai este doar o lupta in doi. Mai multe echipe vor un loc pe podium si lucrurile vor deveni mai interesante", spune Lacatus.

"Jucatorii care sunt sub contract cu echipa nu vor avea de suferit, isi vor primi banii la timp si vor fi premiati pentru obiectivele realizate. Nu trebuie sa credem ca Gigi nu e in faliment si nu mai are posibilitatea sa isi plateasca jucatorii

Gigi mi-a spus ca daca voi gasi jucatori ieftini nu se va opune. Cred ca va fi foarte greu sa gasim jucatori in conditiile in care li se ofera ce li se ofera... Financiar, nu este deloc tentant pentru fotbalisti si, in plus, ei trebuie sa vina liberi de contract pe o perioada scurta cu optiune de cumparare. Eu as vrea sa vina fotbalisti cu gandul sa ramana din vara, dar mi-e greu sa cred.

Acum un an am stiut sa profitam de pasii gresiti ai CFR-ului, dar in acest sezon nu mai este doar o lupta in doi. Mai multe echipe vor un loc pe podium si lucrurile vor deveni mai interesante", a spus Lacatus la Telesport.

Niciun comentariu: