marți, 23 decembrie 2008

Cum il poate afecta criza pe Becali? Dragomir: "Pe o criza d'asta, banca iti ia tot"

Cum il poate afecta criza pe Becali? Dragomir: "Pe o criza d'asta, banca iti ia tot"

Dragomir stie ce se poate intampla in acest moment in fotbalul din Romania si avertizeaza ca orice om dator, inclusiv un sef din fotbal implicat in imobiliare, ar putea ramane fara bani.

"Eu stiu tot ce se intampla in Liga I, chiar daca patronii nu stiu asta! Eu am facut avere din imobiliare, nu din fotbal. Fratii Negoita sunt implicati in imobiliare, au milioane de euro, bani imprumutati de la banci si mii de angajati. Sunt niste oameni pricopsiti. Au facut cel mai mare hotel din Europa. Eu mi-am facut hotel dintr-un imprumut bancar. Si acum am datorii mari la banca. Acum construiesc locuinte, sali si parcari. Nimeni nu are bani cash, tot cu imprumut de la banca se ajuta. O criza de acest gen, te lasa fara nimic. Banca iti ia tot", a spus Dragomir.

Niciun comentariu: